Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2008 11:09 - За втори път
Автор: lolla Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7818 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 06.10.2008 09:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Чаках го пред вратата. Имахме уговорка за разходка.. само разходка. Бях се подготвила за по-студено държание и преговарях реперотара си от иронични подмятания.. Сигурна бях, че това нямаше да му развали вечерта, той никога не ми се връзваше.. В един момент си спомних първия ни танц, но бързо го изгоних от съзнанието си, не му беше сега времето. Той се показа на прозореца, гол до кръста, каза, че му трябват още 5 мин. и да влизам, че ще замръзна. Еми хубаво.. Вмъкнах се в коридора и котето му веднага се намести в краката ми. Боже каква любов беше с това коте.. Както и да е. - Е сега в коридора ли ще стоиш, влез де. Няма да те ухапя.. - Извика той от другата стая.. - Знам ли.. Котето няма да ме ухапе, ама за тебе не съм сигурна.. хъхъхъ - отговорих му и влетях в стаята от където идваше гласа му. Първото нещо което видях си беше той, но все още гол до кръста. Олеле, колко добре изглежда. Не си спомням много добре дали тялото му беше такова преди, но сега наистина е суууууууупер! Ухили ми се и се вмъкна в другата стая. След минутка излезе с черна блуза върху красивото си тяло. - Ако искаш може и да останем тук, навън е студено, а тук няма никой... - Предложи той. Помислих си съвсем тактично да вметна, че последния път когато по същия начин навън беше студено се случи нещо, което не беше много очаквано и предвидено. Все тая. Вдигнах рамене и измрънках едно "Както кажеш.. " Всъщност наистина ми беше все тая. Така или иначе вече прекалено много ми миришеше на него. Вече нямаше как да изгоня спомените за танца и за всичко, което го беше последвало. Не се и опитвах, примирих се с мисълта, че ще ме тормозят цяла вечер. Не зная какво си бях внушила като му предложих разходка. Разбира се, че всички спомени ще се върнат и няма да мога да ги изгоня. Сега обаче беше момента да си проверя психиката. Ще издържа ли под натиска на спомените, аромата и усмивката му и ще успея ли да запазя чисто приятелски отношения без да се опитвам да върна спомените обратно в реалността. - Може да взема колата и да се вмъкнем някъде където има повече музика и по-малко студ. Ама пък може и да си останем тук и да си пускаме музика по желание. - продължи той с предложенията. - Ами.. и двете идеи ми допадат, обаче не съм сигурна, че ако остана тук няма да ти изнасиля котката, а пък не съм сигурна, че ще ми стигне тиксото, с което разполагаш.. - Отговорих. - Тиксо ли.. Какво по.. ?? - Опули ми се той.. - Оуф.. Ще ти обясня после. Айде някъде сред хора.. Вариянта със заведението с многото музика ми допада.. Още по-сладко ми става като си помисля, че ти няма да пиеш, понеже ще вземеш колата.. - Изкикотих му се злобно. Той ми отговори с ръмжане и се отправи към колата. Последвах го. До тук всичко добре. В заведението музиката беше прилична.. или приемлива.. Все тая.. изтраях я. Поръчах си бира, той отново изръмжа и си взе газирана вода.. Упокоих го, че ще ударя 2 бири и за него и му се ухилих невинно. Известно време прекарахме в общи приказки: кой, какво, защо.. ама кога и къде.. След което имаше малък момент на мълчание и аз го наруших със запалката си. За пръв път палех цигара пред него. Погледнах го и видях изражението му. Гледаше ме "сякаш току що съм му казала, че не става като мъж. Попитах го какво има, а той само измрънка едно "абе.. нищо.. " и се зазяпа в една мацка. Ясно ми беше, че всъщност не гледа в нея, а през нея, но нищо не казах. Той продължаваше да мълчи. Сръчках го и го вдигнах да потанцуваме.. Една песен, втора песен.. И защо подяволите тази песен сега... Mariah Carey - Without you. Погледите ни се засякоха и двамата се сетихме за онзи танц на същата песен. - Е.. ? - каза той - Еми.. - измрънках аз и усетих ръката му на кръста си. Защо сега.. Така добре се справях и сега тази песен.. и той иска отново да танцуваме на нея.. и толкова много мирише на минало.. ииии.. "I can"t live anymoooore.. " и ръката мy притисна леко гръбначния ми стълб, единия ми крак се оказа до кръста му, прикрепян от другата му ръка. Отпуснах се назад и направих полукръг във въздуха.. Затворих очи и изправяйки се се оказах на няма и сантиметър от лицето му. Усетих дъха му, но не смеех да отворя очи, защото това вече се беше случвало и не исках да се случва отново. Добре де, искам, зверски много искам, но не трябва. Всичко е минало, а в мометна ние само танцуваме.. Не може така.. Миналото трябва да си остане там.. в миналото..


Тагове:   път,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hara73 - ако искаш нещо да си остане в миналото
04.10.2008 12:12
недей да го търсиш пък после да му казваш да си стой в миналото ,освен ако не изпробваш волята си .Но както се вижда от написаното изкушението е голямо и ще ти бъде трудно .Бъди себе си ,така е по лесно .
цитирай
2. lolla - hara73
04.10.2008 12:18
Aз искам миналото да си остане в миналото, а не той изцяло.
Винаги съм себе си и точно в това е проблема май..
цитирай
3. viki11 - Сега разбирам, че съм почитател на ...
04.10.2008 17:13
Сега разбирам, че съм почитател на тези, които са винаги себе си. Не се бях замисляла. Но са малко.
А миналото си остава в миналото. Защото останалото е настояще! ;)
Ако заменим миналото с любовта, тогава е по-ясно. Но не си казал, защо държиш да остане там, в миналото.
Най-силно е внушението за мазохизма, слаба воля, но без упрек, и безкрайно силната тръпка.
Толкова е трудно да поискаш някого истински, и изведнъж чувам, ооооооооо, нееееееее, искам те, но не тееееее искам!!! Махни се! А сега , де!
Само можем да фантазираме, каква причина може да причини такива терзания. Например, се сещам, принудителни среща с бивша любима. Но тази горе не прилича на принудителна.
цитирай
4. анонимен - Не идеалзирайте никого !
04.10.2008 18:15
Що е минало си е заминало с,, личностите ,,в него !
Започвайте на чисто бъдещето си ,дори и да не е по волята ви !Поздрави !
цитирай
5. анонимен - ; )
04.10.2008 18:56
Понякога миналото има гадния навик да се връща през задната врата ; ) Искаш и не може ? Защо все пак не ; ) Пробвай ! Този път може да е по- добре.
цитирай
6. klorisa - oh
04.10.2008 20:38
baby hwashtai go toja za ushite i go skasai do chukane dokato ne ti omrazne ili bqgai nadale4 i se zapoznavai s drugi maje da ne hlutnesh qkata :)kisski i pozdravi ot men :)
цитирай
7. lolla - viki11
05.10.2008 07:35
Срещата е след 3 год. и определено не е принудителна. Опитваш да ми подскажеш, че той всъщност се опитва да върне миналото ли.. ???
цитирай
8. lolla - Lidis
05.10.2008 07:36
Започнах начисто. Избягах от това минало сега се опитвах просто да съчиня един миг, който някога също ще бъде минало, но..друго минало..
цитирай
9. lolla - dgaduin..
05.10.2008 07:38
Хъни.. Ситуацята е толкова оплетена, че дори аз сама в един момент спирам да знам как искам, какво ми трябва и всъщносто, защо?
Надявах се той да е по-категоричен.. но и това не..
Какво друго ми остава освен да се предам и да чакам да видя какво ще стане..
цитирай
10. viki11 - Точно обратното, казах, че мина...
05.10.2008 22:21
Точно обратното, казах, че миналото не се връща, има настояще и бъдеще. Но дали иска да върне чувствата? Е, че как можеш да върнеш нещо, което не си е отишло? Във всеки случай не видях да е опитвал да върне нещо. По-скоро се чудех, защо след като е толкова трудно да харесаш някого в този случай бягате от тръпката? да го наречем тръпка тоя път. Щом е толкова трудно да се противопоставиш, защо, за Бога, се противопоставяш? Нещо лошо ли е?
цитирай
11. lolla - viki11
05.10.2008 22:31
О, мила, не ме разбирай погрешно. Аз не искам да се противопоставям на това което може да се случи, но и не искам да се връщам в миналото, защото ако го направя ще се самонараня.. отново.
Иска ми се да се започне нещо ново, на чисто..
И аз не зная какво искам, но все пак мисля, че имам правото на това!
цитирай
12. podlopioner4e - aaaaaa vedanga da se zasrami6 iii da ...
13.10.2008 13:35
aaaaaa vedanga da se zasrami6 iii da si pusnete taq pesen i da celune6 mom4eto! :)
цитирай
13. lolla - Пионерче
18.04.2010 09:48
Имаш невероятния талант винаги да гледаш на нещата по възможно най-елементарния начин. Много ме радваш с това си умение :P
цитирай
14. podlopioner4e - :) Обичам да радвам хората! :Р
19.04.2010 17:37
:) Обичам да радвам хората! :Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lolla
Категория: Лични дневници
Прочетен: 380429
Постинги: 119
Коментари: 281
Гласове: 4835
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031