Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2007 08:15 - Огледалната стая...
Автор: lolla Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1786 Коментари: 0 Гласове:
0



Стоях сред огромната публика на концерта на известаната група за която бяха дошли хора от цялата страна, кой с кола, кой с мотор, кой на стоп но всички бяха тук с една единствена цел-да чуят тази група на живо а тази песен, не много известна, но найстина прекрасна ме караше да се чувтствам някак много странно. Баса ме гъделичкаше и ме водеше като добър кавалер. Забравих болката в ходилата и в колената си и затанцувах с него. Затворих очи и се озовах в онази огромна огледална стая с парапетите до огледалата и излъскания парект...Тя ме влечеше и не можах да е здържа, затанцувах там сякаш никога не бях танцувала в онизи ритъм който ушите ми тогава долавяха далечен и заглъхнал, а от него се отделяше баса който ме води...Когато музиката спря отворих очи и видях останалата част от публиката как аплодира групата, а там сред тях едно малко момиченце ме гледа с насълзени очи и усмивка на личицето. Отидох при нея, хванах я за ръка и я попитах защо плаче, а тя ми каза" Како танцуваш толкова хубаво, научи и мен..."Не можах да се сдържва и се умихнах. Прегърнах я и й казах на уше " когато отново чуеш тоз ритъм се отпусни и позволи на баса да те води, затвори и очи и ще се оказеш в огромната огледална стая с излъскания паркет- затанцувай там сякаш никой не те гледа, както го усещаш вътре в теб, в сърцето си, а когато отвори очи ще видиш малкото разплакано момичнце което ти се усмихва и ще му споделиш нашата тайна..." Тя се усмихна, целуна ме по бузата и отиде тичешком при майка си...


Тагове:   Огледалната,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lolla
Категория: Лични дневници
Прочетен: 382978
Постинги: 119
Коментари: 281
Гласове: 4835
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930