Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2007 15:05 - На тъмно
Автор: lolla Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1371 Коментари: 3 Гласове:
0



Добър ден мили мои бели странички, добре дошъл да бъдеш и ти странниче, който се отбиваш тук при мен и моите мисли, чувства и усмивки... 
 Днес ще ви разкажа последната си приятна случка и поводите за усмивки. Имах един глупав спор в интерент пространството за вярата и липса на такава, за прошаката и дори малко беше засеганата една лична тема за една отдавнашна раздяла.Спора прерасна в срещичка на кафе и срещата се състоя.Противно моите очаквания кафето беше направено лично от другата страна на спора в неговия приятен апартамент.Странно обаче как след като му се наложи да спори гледайки ме в очите веднага се отказа, но това определено не е нещото което искам да разкажа.След като спора беше прекъснат и премина в слушане на музика и обсъждане на мъжката и женската  полова система и техните функции от биологична гледна точка се стиган до един леко неудобен за мен момент.Приятното същество с което спорих опита да се доближи повече до мен с една целувка.Целувката беше отказана, разбираше се че ще бъде отказана, аз си имам моето момече, и тогава се стигна до един конфузен момент в който не бих могла да кажа нищо... Той извади едина тетрадака и ми подаде черен химикал пишейки на листа: 
-Какво стана? -Веднага разбрах главната идея и му отоговорих на листа започвайки един импровизиран разговор
-Не трябваше !
-Защо не? -запота той веднага
-Искаш да говориш със Сашо по този въпрос ли?
-За нас ли ... ?-ококорих очи като видях написаното.Какво нас, няма нас, има мен и Сашо, няма нас със Люси.Имаше едно време, но той го разби и от тогава ни остана само и единствено спорейки да се видим 
-Няма нас, знаеш го много добре!!!-запалих една цигара твърде нервно, защото не исках нищо от това да става, а просто да си поговоря с приятна личност
-Come with me I won"t bother !!! -отговори той и остави тетрадаката, тръгвайки на някъде. Вече не знаех какво става, какво ще стане и се чудех защо започнах да споря с него, само ако знаех, че това ще се случи.Тогава нещо прекъсна дълбоката ми мисловна дейност,Той, самия Люси взимаше едно одеално и го слагаше на земата под душа в банята.Хвана ме за ръка и ме поведе на там, без да пуска лампата в самата баня.Беше тъмно, нищичко не виждах, чувах само гласа му който ми казваше "Протегни се в тъмното, аз ще те хвана".Нямах избор.Протегнах се и усетих как ръката му ме хваща и ме подръпва лекичко надолу към пода.Седнах и се гушнах в него.Заприказвахме там в тъмното, след секунди очите ми започнаха да виждат в тъмното и вече не беше толкова страшно там.Той заговори тихо и спокойно, опита се да ме успокои и в крайна сметка успя като ми разка една сладка приказка шепнешком в тъмното...Случката е вече запаметена там от където няма да си избяга...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - имаш си момче, а правиш секс с друг в ...
29.09.2007 19:17
имаш си момче, а правиш секс с друг в чужда баня? Вярно, на тъмно, но това извинение ли е?
цитирай
2. анонимен - хахаххахаха. . . чети внимателн...
29.09.2007 20:41
хахаххахаха...чети внимателно-секс не съм правила.Да тъмно беше, но ние само си говорихме гушнати в тъмното, гушнати защото мен ме е страх от тъмното( да бе, уж съм рок девойка пък ме е страх, признавам си )
айде сега пак внимателно погледни за какво става на въпрос и стига се кри зад своята анонимност!!!
Обичам си момчето и никога, ама никога не бих направила нещо което би го наранало по този начин!!!!
цитирай
3. soleil4eto - Браво,lollke :)
02.10.2007 10:11
Хубаво е,че не си направила тази глупост.Този анонимен наистина не е прочел правилно какво си написала.Щом не си позволила да се целувате,това говори за истинската ти обич към твоето момче!Поздравления! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lolla
Категория: Лични дневници
Прочетен: 382984
Постинги: 119
Коментари: 281
Гласове: 4835
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930