Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2007 10:16 - Глен Хюз и концерта му в София
Автор: lolla Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1039 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.10.2007 13:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да, точно така, ще опиша преживяването или поне това което мога да опиша с думи.Бях там, бях отпред, виждах всичко, чувах всичко, оцелях и дори се прибрах трезвена!Отначало се започна с една твърде досадна водеща която пееше лигави детски песнички за "ЕКО булпак", не че имам нещо против тях, ама мястото й определено не беше там.Най забавното беше, че около сцената и на 500 м, надолу нямаше нито една кофа където да мога да си изхвърля боклука и точно за това всички бутилки, чашки и фасове бяха по земята(като онази пълна бутилка с водка която се търкаляше в краката ми по едно време)След това излязоха Сигнал на които мястот определено не беше там-мина им времето, твърде стари са вече, за да се правят на млади рок звезди в Америка.Изпяха си трите известни песни, като едната беше изпълнена от публиката и то в оригиналния и вариянт на английски езика(става на въпрос за техния вариянт на "Free me" )Онази "прекрасна" водеща отново излезе и отново започна да пее глупавата детска песничка и след това представи на публиката група БТР-велики, адски добре загряха публиката, не остана никой седнал . И тогава, великанът, легендата -Глен Хюз!!!Започна със "Стормбрингър" и тогава вече нямаше никой който да стои на едно място.Всички скачаха и пееха, всичко живо се усмихваше и танцуваше.Публиката избухна когато засвири "Keep on movin" baby" Благодарение на Деян успях да стигна до оградата шред сцената и виждаш всичко, чуваш всичко, ако се бях пресегнала,щях да докосна Глен Хюз. Деян като прекрасен кавалер ме пазехе да не ме смачкат и единствения проблем беше, че по едно време стискаше твърде силно ръката ми, от страх да не ме изпусне. Концерта привършваше и изпълните пожелаха "лека нощ" но никой от публиката не помръдна от мястот си и всички заедно викаха" we want more!!!" Разбира се, те излязоха на бис със "Burn" .Това беше кулминационния момент.Няме човек който да не пее, нямаше човек който да скача и да не насочва ръцете си към изпълнителите с добре заучениото движение, да свиеш средните два пръста! Не мисля, че мога да опиша повече това което се случи вчера..можеби и не трябва, но ако има любопитни за повече разбрах, че ще излезе DVD във весник "Стандарт" с изпълнението от вчера!!!

Снимките ще ги кача малко по-късно ... :)


Тагове:   МУ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lolla
Категория: Лични дневници
Прочетен: 382976
Постинги: 119
Коментари: 281
Гласове: 4835
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930